åh får fan damp!!

Vågen funkar fan inte. står jag på ett sätt väger jag 65,7, står jag på ett sätt väger jag 68,5 och står jag på en annan våg väger jag 69,9. Troligtvis är det tyvärr de sistnämnda som stämmer, men ja. 

Så då börjar vi om, IGEN. jag är så jävla trött på att det aldrig ska funka att gå ner i vikt. Är det så jävla svårt för alla eller????? kommer aldrig lyckas känns det som. aldrig aldrig aldrig aldrig. känner bara för att ge upp. 


Och inte kan jag snacka med någon om det heller, och jag mår fan bara sämre och sämre av detta hela jävla fucking tiden. jag orkar helt seriöst inte någonting längre när det bara ska gå skit. jag tränar och äter rätt men inget händer, och då tröstäter jag. så det är min onda cirkel. jag.vill.dö. okej? bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0